Studentblogger i Digital Markedsføring 2015

Her er en oversikt over studenter som tar faget Digital Markedsføring på Markedshøyskolen våren 2015. Bloggene vil bli oppdatert med nye innlegg utover våren 2015. Disse studentene kommer i løpet av våren til å ha grunnleggende ferdigheter for digitale markedsføring. Hvis du ønsker å sette opp egen blogg med korrekte verktøy, se denne videoen.

  1. Frida Marie Grande (video)
  2. Christopher Aitken (video)
  3. Andreas Kristiansen
  4. Hanne Birgitte Arntsen (video)
  5. Aleksander Neely (video)
  6. Samira Hoummira 
  7. Stella Gude (video)
  8. Sara Myrvoll (video)
  9. Bianca Marie Nilsen (video)
  10. Tina Bergem (vide0)
  11. Kristoffer Aspelund Berg (video)
  12. Julie Løken Heggdal (video)
  13. Caroline Maria Nilsen (video)
  14. Jeanette Haugen (video)
  15. Tonje Helen Danielsen  (video)
  16. Filip Eijerstam Iversen
  17. Jørgen Hoff
  18. Thea Thunshelle
  19. Tage Le
  20. Karoline Haugen (video)
  21. Emilie Salbuvik Skjærstad (video)
  22. Fredrik Kiran (video)
  23. Åse Marie Madsen (video)
  24. Julie Becklund (video – nytt design)
  25. Kamilla Johansen

Andre gode studentblogger:

I tillegg var det mange studenter som ikke leverte minimumskrav

  • Student ikke grunnlag for rangering
  • Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
  •  Student ikke grunnlag for rangering
Dette innlegget ble publisert i Blogging av Karl Philip. Bokmerk permalenken.

Om Karl Philip

Karl Philip (KP) sitt interesseområde er interaktiv markedsføring, noe han ofte skriver om i aviser og tidsskrifter. Han underviser på Markedshøyskolen og jobber med å skape suksesshistorier for en rekke bedrifter. KP har en MBA i Technology and innovation management.

13 tanker om “Studentblogger i Digital Markedsføring 2015

  1. Hei alle flinke studenter, som leser denne bloggen 🙂 Jeg har drevet en liten erotisk nettbutikk og blogg – Cpunktet.no – i 10 år, som har gått av seg selv fordi jeg har vært mye synlig i media som sexinspirator og sexleketøy-ekspert. Det er jeg ikke på samme måte lenger, og konkurransen har blitt veldig tøff. De store blir større, og vi små forsvinner, desverre. Men ikke nødvendig vis. Jeg sitter på en gullgruve, men jeg får det ikke helt til for det. Hva ville du/dere gjort av smarte grep for å bli mere synlig? Trenger jeg en nettmarkedsfører?

  2. Tilbaketråkk: 11 tips til studenter i Digital Markedsføring.

  3. Tilbaketråkk: Slik får studenter jobb i 2015 | Stammen

Det er stengt for kommentarer.