IXD og Kuttisme inviterer til lukket seminar.

Tid: 23. april kl.1400-16:00
Sted: Hos IXD i Kirkegata 32 i Oslo (se kart)
Kostnad: 0 kroner
Påmelding: FULLT

Hvem er seminaret for?

Seminaret er for spesielt inviterte IXD-kunder,  samt selskaper som satser hardt på nettsalg og har et bevisst forhold til konverteringsrate, trafikk og brukeropplevelse. I tillegg er seminaret åpent skribenter på kuttisme som ønsker inspirasjon knyttet til brukervennlighet og webutvikling. Vi har plass til maks 20 personer.

Program

14:00 Introduksjon ved Ida Heyerdahl

Vi ønsker velkommen og setter dagsorden

14:10 8 kostnadseffektive og enkle grep for å øke konverteringsrater  i 2009.

Sammendrag av nøkkeloppdagelsene knyttet til en større undersøkelse i USA fra 2008 som forsøkte å identifisere rimelige og raske måter å forbedre nettsatsninger.
Karl Philip Lund fra IXD

14:30 Hvordan ledende selskaper i USA bruker Tealeaf til å forbedre brukeropplevelsen og øke konverteringsraten.

Ledende selskaper som Hotels.com, Geico insurance og Wellsfargo bruker Tealeaf til å kutte kostnader,  øke inntekter og raskere identifisere feil og mangler i webløsninger. Du får en innføring i tankegangen og en demo av Tealeaf.
Martin Hucker fra Tealeaf

Påmelding

Siden vi har begrenset med plass, så er påmelding bindende.