Alle studenter i faget Digital Markedsføring på Markedshøyskolen oppfordres til å blogge. Ved å opprette en blogg tilegner studenter seg kunnskap og erfaring om de ulike aspektene ved digital markedsføring (publiseringsverktøy, webanalyse, SEO, hvordan skrive for web, PR), samtidig som de har anledning til å utforske egne interesser og sørge for at når arbeidsgivere googler dem, så kommer deres navn opp øverst i søkeresultatene. Studentene har også satt seg inn i 6 grunnleggende ferdigheter for digital markedsføring og de har også fått en innføring i praktiske verktøy som Google Adwords og Mailchimp.

Her er en oversikt over alle studenter som har opprettet blogger:

  1. Christine Hallås
  2. Elisa Moen
  3. Lasse Mila
  4. Katrine Dorothea Von Tangen
  5. Andreas Forvik
  6. Daniel Granerud
  7. Tine Amundsen
  8. Marius Aardalen Frydenlund
  9. Marlen Kringen Malnes
  10. Andreas Fon
  11. Mona Eide-Fredriksen
  12. Fanny Bruzell Eide
  13. Stine Stenhaug
  14. Ellen Julie Digerud
  15. Albert Buli
  16. Mikal Aaserud
  17. Monica Beckstrøm
  18. Nhan Le