Alle studenter i faget Digital Markedsføring på Markedshøyskolen oppfordres til å blogge. Ved å opprette en blogg tilegner studenter seg kunnskap og erfaring om de ulike aspektene ved digital markedsføring (publiseringsverktøy, webanalyse, SEO, hvordan skrive for web, PR), samtidig som de har anledning til å utforske egne interesser og sørge for at når arbeidsgivere googler dem, så kommer deres navn opp øverst i søkeresultatene. Studentene har også satt seg inn i 6 grunnleggende ferdigheter for digital markedsføring og de har også fått en innføring i praktiske verktøy som Google Adwords og Mailchimp.
Her er en oversikt over alle studenter som har opprettet blogger:
- Christine Hallås
- Elisa Moen
- Lasse Mila
- Katrine Dorothea Von Tangen
- Andreas Forvik
- Daniel Granerud
- Tine Amundsen
- Marius Aardalen Frydenlund
- Marlen Kringen Malnes
- Andreas Fon
- Mona Eide-Fredriksen
- Fanny Bruzell Eide
- Stine Stenhaug
- Ellen Julie Digerud
- Albert Buli
- Mikal Aaserud
- Monica Beckstrøm
- Nhan Le