Stammen.no er en fagblogg om utvikling, design og oppmerksomhet. Skribentene er fagfolk, foredragsholdere og forfattere fra ulike organisasjoner som ønsker å dele kunnskap og erfaringer.
Karl Philip Lund
Karl Philip(KP) jobber med å skape suksesshistorier på nett. Han jobber hands-on med webstrategi, søkemotormarkedsføring, e-postmarkedsføring, konseptutvikling og webanalyse. KP er høyskolelektor på Markedshøyskolen samtidig som han jobber aktivt med e-handel og operativ digital markedsføring i SEO byrået Inevo.
De siste tre årene har han jobbet med bedrifter som Netthandelen.no, Blivakker.no og Enklere Liv. Han har i tillegg hjulpet Hurtigruten til å øke internettomsetningen fra 40 millioner kroner til over 700 millioner kroner, og lært opp interne medarbeidere til å løfte nettsatsningen til en mer sentral plass i organisasjonen. Han er i tillegg en ivrig blogger. Klikk her for å lese hva han jobber med nå!
Tilbaketråkk: E-Commerce: Slik blir nettbutikken en suksess – Kreativ- og Digital Markedsføring
Tilbaketråkk: E-commerce: 10 suksesskriterier som garanterer at nettbutikkens suksess - DIG2100 (2102)
Tilbaketråkk: E-commerce: Kriterier som garanterer nettbutikkens suksess – Kreativ- og Digital Markedsføring
Tilbaketråkk: E-commerce: Kriterier som garanterer nettbutikkens suksess - DIG2100 (2102)
Tilbaketråkk: Bygger digitale CV-er i klasserommet | Høyskolen Kristiania
Tilbaketråkk: Et utvidet sammendrag – En fagblogg om digital markedsføring
Tilbaketråkk: Et Utvidet Sammendrag For Ledelsen – Murat Mehaj
Tilbaketråkk: Hvordan bruke e-post for å oppnå salg og øke nettrafikk – En faglig blogg om digital markedsføring
Tilbaketråkk: Hvordan bruke e-post for å øke nettrafikk og oppnå salg | DIG2100 (2103)
Tilbaketråkk: Et Utvidet Sammendrag For Ledelsen – My blog by Liban yusuf
Tilbaketråkk: En utvidet Sammendrag For Ledelsen (E- Varehandel) | DIG2100 (2103)
Tilbaketråkk: Kan OKR være veien til suksess? – Mathilde Ekrem Byman
Tilbaketråkk: Kan OKR være veien til suksess? | DIG2100 (2103)
Tilbaketråkk: Hvordan bruke e-post for å øke nettrafikk og oppnå salg | DIG2100 (2103)
Tilbaketråkk: Blockchains: Hvordan fungerer det egentlig? – Truls Nymoen
Tilbaketråkk: Benytt e-post til å oppnå økt salg og nettrafikk – Reinaldobloggen
Tilbaketråkk: Benytt e-post til å oppnå økt salg og nettrafikk | DIG2100 (2103)