TRENDING:

Dataspill lager ikke drapsmenn
BLOGGOPPGAVE: Hvilket problem ønsker du å løse?
Hvordan oppstår gode ideer?
Stammen
  • Hjem
  • Om Stammen
  • Kontakt
  • Studentblogger 2019
  • Studentblogger 2020
  • Sett opp blogg

Select Page

Er moderne utdanning bygget på feil premisser?

Posted by Karl Philip | nov 1, 2010 | Innovasjon | 2 |

Share:

Rate:

PreviousWebMarketingMatrix Steg 2: Få flere kunder
Next5 ting du kanskje ikke visste om sosiale nettverk

About The Author

Karl Philip

Karl Philip

Karl Philip (KP) sitt interesseområde er interaktiv markedsføring, noe han ofte skriver om i aviser og tidsskrifter. Han underviser på Markedshøyskolen og jobber med å skape suksesshistorier for en rekke bedrifter. KP har en MBA i Technology and innovation management.

Related Posts

Reklamen er død – lenge leve relevans

Reklamen er død – lenge leve relevans

23. august, 2014

Kjell Aamodt tar feil – lesebrett blir en kjempehit i Norge

Kjell Aamodt tar feil – lesebrett blir en kjempehit i Norge

22. mars, 2010

Norwegians lavpriskalender – en suksesshistorie på nett

Norwegians lavpriskalender – en suksesshistorie på nett

4. juni, 2012

Evaluering av Topp 5 spådommer 2009

Evaluering av Topp 5 spådommer 2009

28. desember, 2009

2 Comments

  1. thor hogga
    thor hogga på 8. november, 2010 hos 12:30

    hei

    vi burde ha snakket sammen. forstår at vi er på bølgelengde og at dette er viktige bidrag til en diskusjon som har gått helt ut på dato i den ordinære skolen. hvorfor er det generelle frafallet 35% av elevmassen i VGS for Norge?
    Oslo 55% eller mer??

    hilsen thor

  2. Karl Philip
    Karl Philip på 8. november, 2010 hos 12:32

    Godt poeng. Du får si fra når du er i Oslo:) Så tar vi en kaffe.

Leave a reply

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Recent Posts

  • Hvordan lærer studenter under COVID-19
    apr 14, 2021
  • Studenter fra Høyskolen Kristiania forklarer hvordan de lærer best [video]
    mai 7, 2020
  • Hva er en god «objective»(ambisjon)?
    mai 8, 2019
  • Beskyttet: Oppsummering fjerde uke i Dig2102 2019
    mar 16, 2019
  • Beskyttet: Oppsummering tredje uke i Dig2102 2019
    mar 10, 2019

Arkiv

  • april 2021
  • mai 2020
  • mai 2019
  • mars 2019
  • februar 2019
  • desember 2018
  • august 2018
  • mars 2018
  • januar 2018
  • desember 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • mai 2017
  • mars 2017
  • februar 2017
  • januar 2017
  • desember 2016
  • november 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • august 2016
  • juli 2016
  • mai 2016
  • april 2016
  • mars 2016
  • februar 2016
  • januar 2016
  • desember 2015
  • november 2015
  • september 2015
  • mai 2015
  • februar 2015
  • januar 2015
  • desember 2014
  • oktober 2014
  • september 2014
  • august 2014
  • juni 2014
  • mai 2014
  • april 2014
  • mars 2014
  • februar 2014
  • januar 2014
  • desember 2013
  • oktober 2013
  • september 2013
  • juli 2013
  • mars 2013
  • februar 2013
  • januar 2013
  • desember 2012
  • november 2012
  • september 2012
  • juli 2012
  • juni 2012
  • mai 2012
  • april 2012
  • januar 2012
  • november 2011
  • oktober 2011
  • september 2011
  • august 2011
  • juni 2011
  • mai 2011
  • april 2011
  • mars 2011
  • januar 2011
  • desember 2010
  • november 2010
  • oktober 2010
  • september 2010
  • august 2010
  • juli 2010
  • juni 2010
  • mai 2010
  • april 2010
  • mars 2010
  • februar 2010
  • januar 2010
  • desember 2009
  • november 2009
  • oktober 2009
  • mai 2009
  • april 2009
  • mars 2009
  • februar 2009
  • januar 2009
  • oktober 2008
  • mai 2008
  • januar 2008
  • juni 2007

Siste innlegg

  • Hvordan lærer studenter under COVID-19
  • Studenter fra Høyskolen Kristiania forklarer hvordan de lærer best [video]
  • Hva er en god «objective»(ambisjon)?
  • Beskyttet: Oppsummering fjerde uke i Dig2102 2019
  • Beskyttet: Oppsummering tredje uke i Dig2102 2019